środa, 13 października 2010

Zacznę od zdjęcia z pomalowaną reką - zaszalałam wczoraj w nocy czyli lakierem do paznokci napisałam pare słów na ręku . Lakier jak był już suchy nie chciał zejść był jeden wielki problem , poniewaz miałam mało zmywacza ;D Ręke miałam całą czerwona i nie radze wam tego nigdy . Jutro nie do szkoły więc sesja jutro napewno jakaś będzie - jeśli macie pomysły gdzie moze ona być to piszcie w komentarzach , niestety nie mam torów ani żadnych mostów w mojej miejscowości ale jest fajny lasek i dużo polnych  dróg . A to pare zdjęć z dzisiejszej porannej domowej sesji ;D

tunika - H&M ( 50 zł )
spodnie-house ( 140 zł )
kolczyki - sklep z biżuterią ( 5 zł )
torebka - po siostrze  ( około 20 zł )
sweterek - butik ( 30 zł )
razem - 245 zł




16 komentarzy:

  1. tunika jest ciekawa:)

    P.S. napis pomysłowy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki ;D To tak samo jakoś przyszło ... ;>>

    OdpowiedzUsuń
  3. No to las i polne dróżki będą spoko, hmmm.. może jeszcze strych? Albo piwnica? ; ]

    OdpowiedzUsuń
  4. pomyśle o piwnicy , ale to juz jutro , ponieważ okropnie się czuje ;[[ Możesz jutro zerknąć na mój blog tak później o 18 czy nawet 19 , ponieważ zazwyczaj o takich godzinach wybieram sie na zdjęcia . ;}

    OdpowiedzUsuń
  5. na łonie natury są najpiękniejsze zdjęcia ;) nie ma co się martwić o tory itp. masz fajny styl ;)
    pozdrawiam ;] i zapraszam do mojego bloga http://ciasteczkowe-pogotowie.blogspot.com/ oraz do zakupów oryginalnych niepowtarzalnych kolczyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. może jakieś pola, jeżeli masz w okolicy, dobre są też ściany budynków, albo garaży , jeżeli masz w swojej miejscowości stare kamienice to często są w nich fajne schody ;)
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. No dziś wybieram się pod taki stary dom ;] Mam nadzieję ,że coś z tego wyjdzie ;D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. ..jesteś bardzo łsdna...masz śliczne włosy...bardzo przyjemny zastaw...

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajnie, zdjęcia napolnej drodze to jest to!
    zwłaszcza o zachodzi słońca, albo o wschodzie, albo...o każdej inej porze
    śliczny kotek

    OdpowiedzUsuń
  10. zdj. 4 wciagnij brzuszek ;D
    pola! marzenie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ogółem ładnie.
    Jedyne co mogę poradzić to wstawaj ostre zdjęcia i nie zmieniaj tak kolorystyki.
    Z lakierem pomysł fajny ale nie będę go praktykować szkoda ręki ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja własnie też, prawdopodobnie mam miec jutro sesji i też myślę nad miejscem jakimś bardziej strasznym miejscem .
    Fajny outfit :)

    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  13. jak to nie masz torów i mostów- akurat znam tą miejscowość i jest tam wiele ciekawych miejsc do robienia zdjęć- chociażby park:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tunika jest dosc dluga,proponowalabym zalozyc do niej leginsy zamiast jeansow, wowczas zlikwidowaloby to wrazenie ''ciezkosci''.

    OdpowiedzUsuń