poniedziałek, 18 października 2010

Nie miałam ochoty dziś iść na zdjęcia , ponieważ maiałam dużo nauki ale uwinełam się z tym do 21:00 ;> Mam tu 2 fotki z niedzieli ( były mojej mamy urodziny więc ,przed 2 zdjęcia zrobiłam) . To jest tunika z reserved  - jest długa więc używam ja jako taką sukienke ;> 
Szykuje się w sobote ślub u mojego brata ciotecznego więc chciałabym isć ;] Mam 3 sukienki do wyboru :  grochy , kwiaty,serca ;]] Musicie  mi pomóc . Nie wiem w jakiej iść!
Sukienka różowa w grochy czarne bez paska wyglada okropnie ale chciałam pokazać jej  kształt ;] Mam nadzieję ,że mi pomożecie do soboty , gdyż na  jakąś musze się zdecydować . A może w piątek wstawie  z 4 zestawy  ubrań w których mogę pójść na poprawiny ;p
















14 komentarzy:

  1. obie sukienki w kwiaty są bardzo ładne i ja bym wybrała którąś z tych;d ale ta druga chyba niezbyt pasuje na tą porę roku.

    OdpowiedzUsuń
  2. dokładniej można ? Ponieważ jest różowa w czarne grochy , czarna w kolorowe serca i taka czarna w górze a kwiacista w dole . Napisałaś ,ze te dwie w kwiaty więc wiem ,ze ta ostatnai napewno a raczej grochów nie pomysiłaś z sercami więc teraz pomóż mi wybrać , którą założyć ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się najbardziej podoba ta sukienka z czarnym do góry i kwiatami na dole i według mnie mogłabyś w niej iść na wesele.

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    http://mardyy-bum.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie. Jest okej. Ale może nie dodawaj zdjęć z zamazaną twarzą? ;) Najlepsze zdjęcia to te ładnie wykonane, estetyczne. Lepiej jest też dodawać zdjęcia rzeczy na sobie niż na wieszaku, ew. ładnie ułożone z fajnymi dodatkami.. Zaczyna się fajnie, powodzenia. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie jestem specjalistką ani modowym guru, ale co mogę Ci doradzić, to:
    1. Wybrałabym sukienkę nr. 1 + pasek i jakieś czarne pantofle/baleriny. Sukienka 2 i 3 wg. mnie nie nadają się na wesele. Sukienka różowa w ogóle do mnie nie przemawia i wydaje mi się kiczowata. Jesteś bardzo młoda, i im prostszy zestaw na wesele tym lepszy. Blog zapowiada się ciekawie. O dobre zdjęcia jest cięzko, sama wiem to z doświadczenia, bo zwykle nie ma czasu,sprzętu ani ludzi do robienia profesjonalnych zdjęć. A co bym szczególnie zmieniła w Twoim blogu to to zdrobnienie "Mikusia". Wiem, że jesteś młoda i w ogóle, ale jeśli chcesz być odbierana poważnie, to może to RoseWorld by wystarczyło? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej, jak dla mnie wszystkie sukienki są śliczne, ale na wesele wybrałabym tę w serduszka;) Myślę, że jest niebanalna i na pewno zrobi wrażenie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zrób sobie zdjęcia w tych sukienkach bo cięzko stwierdzić gdy wiszą na wieszakach. Każda pewnie inaczej leży na Tobie :)

    Zapraszam do mnie
    http://bunny-is-funny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. wlasne mysle ,ze zrobie tak jutro ;dd

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajna tunika;) zapraszam do mnie
    http://emilia95.blogspot.com/
    dzieki z góry;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Według mnie najfajniejsza jest ta w grochy :) Do tego czarne rajstopki,baletki lub szpileczki i jest OK:) Pozostale sukienki sprawiaja wrazenie letnich, co czasem wyglada fajnie,ale nie tutaj. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ładne sukieneczki!
    http://czaary-maary.blogspot.com/
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  12. Jesteś śliczna , ja wybrałabym czarną w kwiatki :) Jest boska!

    OdpowiedzUsuń
  13. Love your blog soooo sooo much!! I hope you will follow or visit my blog:)
    www.abitofeverything-nicoline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. piekna jest ta sukienka w kwiaty z pierwszego zdjecia i swietnie w niej wygladasz z twoimi dlugimi wlosami, bardzo romantycznie;)

    OdpowiedzUsuń