poniedziałek, 25 października 2010

Udało mi się dopiero dziś wstawić te kilka zdjęć przed weselem mojego ciotecznego brata ;>
Przepraszam ,ze dopiero dzisiaj  lecz w sobote wróciłam o 3 rano w niedziele były poprawiny od 12 do 18  a w poniedziałake był u nas w szkole gość więc miałam tylko jedną lekcję  a reczta do 16:30  to śpiewałam i tańczyłam ;.]] Jak każdy już zobaczył poszłam w sukience w grochy ;>  Moim zdaniem ona jest bardziej weselna ;> A do tego buty : czarne z 4 centymetrowym obcasem i kokardkami ;]





5 komentarzy:

  1. śliczna jesteś! :)
    różowa sukienka, słodka :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny oufit. Sukienka jak najbardziej pasuje na wesele, do tego kropki które są bardzo modne w tym sezonie, super fryzura :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna fryzura i buty ! :)

    upfliter.blogspot.com-zapraszam, -moda ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładniutka fryzura :))
    Masz ochotę na wzajemne obserwowanie?Jesli tak to zaobserwój i napisz u mnie w komentarzu ,wtedy ja zrobię to samo ;)

    OdpowiedzUsuń